"Pežo-Sitroen" i "Čangan" osnivaju zajedničko preduzeće

Bez autora
May 06 2010

Udružena kompanija "Pežo-Sitroen", najveći francuski proizvođač automobila i kineska automobilska grupa "Čangan" potpisali su sporazum o osnivanju zajedničkog preduzeća po sistemu "pola-pola" u Kini kako bi pokrili tražnju za vozilima na najvećem tržištu automobila na svetu.Zajedničkom francusko-kineskom preduzeću proizvodiće se "ekološki prilagođena" laka komercijalna vozila i putnički automobili. Kompanije još rade na razradi detalja rada nove firme.

"Pežo-Sitroen" i "Čangan" osnivaju zajedničko preduzećeUdružena kompanija "Pežo-Sitroen", najveći francuski proizvođač automobila i kineska automobilska grupa "Čangan" potpisali su sporazum o osnivanju zajedničkog preduzeća po sistemu "pola-pola" u Kini kako bi pokrili tražnju za vozilima na najvećem tržištu automobila na svetu.

- Zajedničkom francusko-kineskom preduzeću proizvodiće se "ekološki prilagođena" laka komercijalna vozila i putnički automobili - saopštila je uprava "Čangana" i navela da kompanije još rade na razradi detalja rada nove firme.

"Pežo" već održava kinesko partnerstvo sa grupacijom "Dongfeng motori", kao i mnoge svetske velike auto-kuće koje šire poslovanje u Kini, koja je prošle godine prvi put nadmašila američku prodaju kola i postala najveće tržište automobila na svetu.

Novo partnerstvo "Pežoa" i kompanije "Čangan" neće se direktno nadmetati sa zajedničkim preduzećem "Dongfeng", koje montira modele "pežo 308" i "pežo 408", kao i "sitroen C5".

Kako je kazao direktor komapnije sa sedištem u Parizu Filip Varen, "Pežo" planira treću fabriku sa "Dogfengom" budući da dva sadašnja pogona u istočnoj Kini imaju ograničene kapacitete i ne zadovoljavaju potražnju.

"Pežo" je u januaru objavio da namerava da poveća prodaju u Kini za 30 odsto ove godine.

S druge strane, cilj "Čangana" je da prodaje više od 2,6 miliona vozila do 2012. godine. Šangajska kompanija SAIC-motori, najveći domaći proizvođač automobila, prošle godine prodao je 2,71 miliona vozila.

"Pežoove" kineske operacije zaostaju za poslovima lidera kineskog tržišta kao što su "Dženeral motors" (GM) i "Folksvagen", čiji udeo u ukupnoj prodaji kola dostiže 16, odnosno 12 odsto.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik